Gårdagen.

Vi hade en väldigt lyckad kväll med lite (läs mycket) alkohol, spel, skratt och konstigheter. Fyra stycken är alldeles lagom att vara på en "hemmafest". (HAHA)

Det kommer lite bilder, jag har inte riktigt tid att dra allt i detalj så jag försöker skynda på lite, vi ska ut och plocka svamp om ungefär 6 minuter..hm.

Jag och bästa Kajsa.



Ehm, ja..



Kajsas vs mitt glas..



Sen finns det många fler bilder, mest på Johan och Mr T, och fler egopics på mig och Kajsa. Jag får se om jag hinner gå igenom bilderna och lägga upp lite fler utvalda favoriter senare efter svampplockningen. Mr T har en hel del ögongodis i sin kamera med som han ska skicka över..

Så, tills vidare kommer en bild på mig, bakis med glad. Konstigt nog känner jag mig ganska fräsch. Lite trött kanske men annars, helt okej!



Se så rosig och glad jag är. Och ännu gladare blir jag om vi hittar MASSA svamp. Kantareller alltså..



Tjillevippen.


Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: