Försummar bloggen..

..ja, det blir lätt så när man har ganska fullt upp.

Igår när jag hade "landat" lite så gav jag mig iväg till Ida och Jimmy+barnen. Åh, det var så efterlängtat och mysigt att träffa dom små igen. Som inte längre är så små..huja, vad tiden går fort. För fort..

Det blev att jag stannade där hela kvällen, jag fick mat (kycklinggryta och potatis som var supergott) och senare på kvällen kände vi oss sugna på något gott så vi bestämde oss 7 minuter i 22 att vi skulle åka bort till Willys och handla något. (HAHA) Cyklade som galningar dit och kom dit 3 minuter innan stängning. Pinsamt! Jag som har jobbat där vet vad man tycker om att kunderna kommer infarandes minuterna innan stängning. Vi sprang förbi vakten som redan kommit såklart och in som yra höns och stressade ihop lite vi ville ha. Jag tog vindruvor och kiwi och Ida hon gjorde en handling som mer liknade en storhandling med hårfärg och allt. (HAHAHA) Ida då!!

När vi väl kom därifrån och närmade oss "hemmet" igen så kände vi att vi inte ville hem riktigt än, det var så mysigt att bara cykla omkring ute i Västervik igen, det var så länge sedan och jag kände mig som 15 igen. (HAHA) Så vi gick in och hämtade en filt och tog med oss allt ner till stan där vi slog oss ner vid vattnet..och där satt vi och hade lite picknick och pratade om allt mellan himmel och jord, så himla kul var det. Härligt! Och jag klämde i mig en "dammsugare" (punchrulle) OCH en chokladboll, fy mig. Men oj så gott det var och det var ju faktiskt fortfarande helg. (HAHA)

När klockan närmade sig ett åkte vi hemåt igen och jag åkte hem till mig..eller ja, pappa, där jag bäddade åt mig och la mig med datorn en stund och sedan kollade på tv tills jag runt 4 bestämde mig för att det var dags att sova. Jag hade ju tänkt ta en morgonpromenad idag, tror ni det blev så? Nej.

Vaknade runt halv tolv när mamma väckte mig i telefonen, men somnade om sedan och gick upp halv ett. Nu sitter jag här och ska snart ge mig iväg bort till min kära mamma och äta middag. MUMS! Sen åker jag vidare till Jimmy och Ida igen tror jag, hoppas dom är hemma och så kanske jag kan få med mig Ida på en promenad då istället......






 

Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: