Favorit i repris.

Jag sitter hos Jimmy och Ida nu, bara minstingen är vaken. Ida pratar i telefon och Jimmy försöker roa Nellie.

Tidigare idag var jag hos mamma och åt mat, potatis, sill, gräddfil, dill och ägg. Åh, så gott det var. Sedan gav jag mig hem till Jimmy och Ida, en favorit i repris.

Jag ska nog dra mig hemåt snart för lite mys framför tvn, ska fylla på mitt internetsurf med en vecka med tror jag..

Och det här blev ett väldigt tråkigt inlägg känner jag, jag vet inte vad jag ska skriva.
Jag skriver mer senare eller imorgon.

Jag saknar min älskling..åh, vad jag älskar honom! Man uppskattar verkligen vad man har, om möjligt ännu mer, när man är borta från varandra såhär. Och det har bara gått en dag. Men imorgon är det speedway och så ska jag hälsa på morfar och Ingrid tror jag så den dagen går nog fort, sen är det onsdag och då åker jag kanske hem..




Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: