Dagens.

Dagens "outfit"..

Jeans - Lindex 399 kr.
Svart tröja/tunika - Kappahl 299 kr. (Man kan hasa ner den lite till över rumpan och bära den till vanliga leggings)
Halsband med turkos blomma - Glitter 129 kr.
Turkosa örhängen - Glitter 39 kr.
Turkost diadem - H&M 9 kr.

Jeansen är gamla, tröjan/tunikan inhandlades i panik i sista minuten i lördags inför festen, halsbandet köptes för ett par veckor sedan och likaså örhängena. Diademet, som jag bär med uppsatt hår, köpte jag dock för flera år sedan. Ja, för er som ville veta. (Haha) Och till den här "looken" har jag bara mascara, lite rough och ett ofärgat läppglans. Och detta "försök" till outfit bilder och beskrivning ska absolut inte ses som ett uselt försök att "härma" de stora bloggarna, modebloggarna. Jag tycker bara att det är kul att slänga in lite sånt här då och då. Det har inte blivit mycket alls i min blogg, i alla fall inte med affär och pris beskrivning..



Dagens sämsta - Huvudvärk och slapp hela dagen.

Dagens bästa - Att komma iväg en sväng nu såhär på kvällskvisten och få tänka på annat än skolan som sätter fart lite mer på riktigt imorgon..


Dessutom ska ni få ta del av mina mått idag, de kommer i nästa inlägg tänkte jag..antingen hinner jag lägga upp ett inlägg nu, alldeles strax. Eller så får ni vänta till vi kommit hem igen, vi ska till Kista Galleria en snabbis. Jag ska även hinna med att skaffa ett nytt SL-kort (mina CSN-pengar har dock inte kommit in ännu och det gör mig arg som ett bi) och städa upp vid alla element då någon ska komma och byta något i dessa någon gång mellan idag och den 28e och jag är ju i skolan hela dagen imorgon och Johan på jobbet, ifall dom nu dyker upp då. Hm. Sen blir det bara lite dator, lite tv och sedan är det läggdags. Imorgon blir en riktigt lång dag, jag börjar tjugo i nio och slutar ca 18. Kan bli hårt. (Haha)

I nästa inlägg skriver jag bara måtten, så jag passar på att skriva godnatt här..hörs imorgon med nya friska tag. Eller så möts bloggen av en helt mörbultad Emma som knappt orkar skriva ett ord. Det återstår att se..kul och spännande känns det ändå konstigt nog.

Puss.





Kommentarer
Postat av: Emelie

Varför sur på csn? Deras pengar kommer alltid efter 25e, aldrig innan.....

2009-08-25 @ 07:36:46

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: