Bra känslor i min kropp..

Trots att jag är väldigt trött, speciellt i ben och fötter (som sagt, bra skor tack) så känner jag mig på riktigt bra humör. Jag har bara haft bra känslor hela dagen, allt har känts kul på något sätt, jag känner mig jätte taggad att "plugga" och alla ämnen känns roliga. Speciellt de praktiska där vi får baka och styra såklart..
 
Idag har vi haft många bollar i luften, men det är bra, då går tiden lite snabbare. Vi hade ju bak från två till tjugo i åtta idag..det är ganska lång tid. Vi hann med att baka bröd, och finare limpa än min går inte att få (haha, om jag får skryta lite), scones, lemon curd och äkta american cookies. MUMS! Ja, farligt är det då vi provsmakar ALLT..hm..

Idag fick vi med oss allt vi gjort hem, så här sitter jag med två påsar cookies, en påse scones och en limpa bröd. (Haha) Men tror att Johan får ta tag i cookiesen, inte så nyttigt för mig. (Haha)

Kan tyckas att limpan ser nästan bränd ut, men det är den inte. Den har bara fått lite för mycket färg, mästerkocken (läraren) var inte nöjd med ungarna. Alldeles för höga temperaturer på dom tyckte han..Han är för övrig toppen!!

Och se, så fin form..höhö..



Cookies. Mmm..




Ja, och efter en lång resan hem, eller den känns lång sådär på kvällen när man bara vill hem till sängen - så var jag äntligen hemma i trygga Väsby igen. Och på bussen från stationen hem hit fick mina känslor en extra kick. Det var ganska mörkt redan och man hade klätt några träd med ljusslingor..och oj så mysigt det kändes. Jag fick nästan alldeles för tidiga julkänslor..(Haha)..sen var det nästan sådär lite kyligt med, så jag tänkte på vinterkläder och snö. Mys!!

Längtar lite..

När jag väl var hemma möttes jag av en underbar älskling som diskat även idag och tvättat. Han är så bra min prins!! Och nu ska jag gå och lägga mig är det tänkt..jag hade kunnat somna för länge sen egentligen. (Haha)

Imorgon är det studiebesök som gäller så hela dagen går åt till det är det väl tänkt..skönt..sen är det fredag och två timmars lektioner och sedan är det äntligen helg igen. Och eventuellt resa till Västervik. Hoppas!!

Godnatt på er, nu ska jag drömma sött och sova lääänge läääänge. Jag förstår nu verkligen hur Johan har det när han jobbar och kommer hem, jag som gnällt på han att han är trött jämt. Men jag har det nog snäppet värre..(Haha) Kan jag få tycka i alla fall..han går ju visserligen till jobbet, men det är ju ändå hans jobb. Som han kan och har hållt på med i flera år. Jag ska ju ändå lära mig massa saker och DET är psykiskt påfrestande. Lite i alla fall..(Haha)..

Tjillevippen!








Kommentarer
Postat av: Anonym

you know I love you

2009-08-26 @ 23:31:31
Postat av: Emelie

Vad jobbar johan med förresten? Har missat om du nämt det nån gång i bloggen tidigare!

2009-08-27 @ 00:44:09
Postat av: Anonym

2009-08-28 @ 01:02:20

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: