Åh.

Varför är det så fruktansvärt skönt att sova?

Vaknade klockan elva prick, en stressad älskling sprang omkring och yrade och jag gick trött upp för att gå på toa. Gick sedan och la mig i sängen igen, låg där till Johan gav sig iväg med ett språng runt tjugo över. Sedan bestämde jag mig för att, nej, jag ska inte somna om nu. Elva är på tok för mycket bara det..så nu ska jag gå upp! Och så hamnade jag här. Som vanligt..vad ska jag annars göra? (HAHA)

Men idag har jag faktiskt lite att stå i, jag måste ner till stationen och fixa mitt sl-kort inför imorgon och resten av veckan. Sedan kanske Kajsa kommer hit, jag hoppas det, men jag har inte fått något riktigt svar på det ännu. Och så ska jag ringa runt bankerna och reda ut lite trådar. CSN ska även kontaktas angående CSN-kort. Om jag får ett nytt sådant och så..

Hm. Ja..sen ska jag väl mest förbereda mig mentalt inför skolstarten imorgon. Oj oj..

Vad ska ni göra idag? Jobbar ni? Går ni i skolan? Är ni hemma med sjuka barn? Är ni bara hemma av någon anledning?

Just ja, det är måndag igen och det betyder nya mått. Är rädd för att det inte hänt så mycket alls, kanske gått plus lite till och med. Vi får väl se. Jag fixar det alldeles strax så häng kvar kära läsare..




Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: