Vilken underbar dag.

Ja, oj, vilken härlig dag det har varit. När vi väl hade gjort oss iordning så tog vi cyklarna ner till tivolit och marknaden..Och åh så härligt det var att gå på tivoli igen efter hur många år som helst. Mys! Dock åkte vi ingenting, men det blev en del inköp på marknaden. Jag hittade en gul klänning, mycket somrig och luftig..men då det var one size så var vi mycket osäkra på om vi skulle köpa den ifall jag inte kunde ha den, men det var väldigt mycket stretch i den så jag chansade! Slog till och den passade jätte bra! 

 

Jätte fin och skön i sommar, och idag var det ju verkligen toppenväder! Sommar..

Sedan testade vi på "gripklon", jag fick styra medan Johan pekade ut vilken jag skulle försöka ta. Och TADAA;



Haha!
Sedan hittade vi vitlökskorv..fick smaka den och den var jätte god, till och med Johan tyckte det som inte ens gillar vitlök! Så en sådan trillade ner i påsen.



Såklart köpte vi en massa marknadsgodis med, åh, så gott det är. Och ganska bra, för det är så himla sött så man orkar inte med så många.



En riktig mysdag! Och den tar inte slut här...



Efter detta åkte vi hem till svärföräldrarna, satt och pratade lite och två små troll (Johans bror och sambo) höll på och planterade lite i trädgården.



Och här kommer den högfärdiga katten fram. Hon verkligen totalignorerade mig och kameran när jag försökte ta bra bilder på henne! (HAHA) Men söt är hon..



Gullet!!



 Sedan fick vi skjuts av svärfar till Märsta för att hämta bilen. Sedan bestämdes det att vi skulle grilla, så vi tog bilen, sprang in på Willys och köpte lite gott och sedan bar det av hem till svärföräldrarna IGEN för att äta grillat.

Här står svärfar (grillmästar´n) och gör mat åt oss alla hungriga vargar. ;) Hoppas det är okej att jag lägger ut den här bilden, skulle det inte vara det så får du säga till mig så tar jag bort den..



Det blev korv, och så kött till mig som är kräsen och inte gillar grillad korv så mycket. Men givetvis blev jag dundersugen när korven väl kom fram. (HAHA) Men jag fick mig ett par smakprov av älsklingen så jag var nöjd! 



Den finaste av dom alla..



Mysfaktor på högsta nivå, första måltiden ute för i år..i alla fall för mig och Johan tror jag..



Efter maten åkte vi alla iväg till Coop Forum stormarknad för att titta på lite saker till svärmor och co. Vid trädgårdsavdelningen hittade vi sköna trädgårdsmöbler att slå oss ner i..här ligger jag jätte skönt!



(HAHA) Ligger och beundrar mina fina skor, och dom är så sköna att gå i. Passade väl inte jätte bra till klänningen och allt, lite mycket starka färger, men jag gillar ju sånt så varför inte?!



Jag avslutar bildspelet med ett påskägg som vi fyndade för ca 30 kr, tidigare kostade det ca 70 tror jag svärmor sa. Och det är ett ägg med motiv av någon känd människa (som jag inte vet vem, haha, men svärmor sa att dom gått för över 100 kr på Tradera UTAN innehållet som är en massa chokladägg) så vi slog till och tog ett.




Så, nu tänkte jag även lägga in tre andra bilder, på en av ögonskuggorna jag vann i veckan på Tradera.

Jättefina färger och det sitter jätte bra.



Testade lite.





Sådär! Nu tänkte jag faktiskt säga tack för ikväll och gå och lägga mig med min prins. Se lite på tv och sedan ska vi nog sova, båda är ganska trötta idag.

Godnatt!!



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: