Vi mår bra!

Idag känns det som att vi båda mår toppen i alla fall. Jag mår mycket bättre än igår även om jag inte känner mig helt 100 ännu. Men Johan har i alla fall bytt bromsklossar på bilen, med stor hjälp av Mr T, och jag och Lena satt och tittade på i det härliga vädret! Det är verkligen sommar..jag vill inte ens kalla det vår. (HAHA)

Nu ska vi iväg på påsk-middag hos svärföräldrarna så jag skriver ihop det här i all hast, så ursäkta mig för eventuella stavfel..får höras senare. Och tack till Ida som faktiskt läser min blogg VARJE dag och du måste inte kommentera alltid. Men du kommenterar nog mest i alla fall. (HAHAHA) Bra, keep up the good work.


Kommentarer
Postat av: Tessus

jag läser också din blogg nästan varje dag, men de är inte ofta jag pallar att kommentera :P

2009-04-12 @ 13:57:12

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: