Varför går tiden så fort?

Ibland går tiden så sakta att man kan tro att allt har stannat upp helt..ibland går tiden så snabbt att man inte ens hade hunnit med allt som ska göras om man vore bläckfisk. Finns det inget mellanting?


Klockan är redan 18 och jag har inte ens börjat med städningen än. Jag som ville få klart allt till Johan kommer hem och jag som tyckte att jag hade så god tid på mig..men "SVISCH" så försvann all tid..och nu kommer jag aldrig hinna. Och speciellt inte om jag sitter här och ägnar mig åt bloggen. (HAHA) Men i alla fall, det jag skulle komma fram till var Amandas kommentar tidigare.

Tyvärr Amanda, så kan vi nog inte köpa din kanin..vi har ju vår hamster och det räcker nog tror jag. Hoppas du hittar någon annan som kan ta den. Kram!



Kommentarer
Postat av: Amanda - 17 år och snart mamma!

jadå ;) det avr ett litet skämt bara.

eftersom du skriver så mycket om din ensamhet ;P

2009-04-23 @ 18:04:58
URL: http://amandasbebis.blogg.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: