VÅR!

Det är verkligen vår på riktigt..det har varit strålande sol idag, jätte varmt och skönt - ingen jacka behövdes. 29 grader..HÄRLIGT! Jag älskar det.

Dagen började med att följa med karln och byta till sommardäcken på bilen tillsammans med hans pappa och ena bror. Det var trevligt. Och jag hjälpte faktiskt till..även om jag kanske inte tog i med det allra tyngsta. (HAHA) Sedan var vi bjudna på mat hos svärföräldrarna, vilket jag dock inte kunde fullfölja då jag började må lite sämre under dagen. Det var mycket tråkigt. Jag stannade hemma och vilade istället och när Johan kom hem åt jag mos och köttbullar på Sibylla och så tog vi en sväng med bilen och njöt av den fina "sommarkvällen" bara..sedan åkte vi till Coop, köpte lite "påskgodis". Jag köpte jordgubbar och vispgrädde. Det njöt jag av för fullt samtidigt som vi tittade på Singing Bee. Nu ska vi sätta på en film så Johan tjatar på mig att jag ska komma och lägga mig nu. Så det är väl bäst att göra det innan klockan blir allt för mycket med.

Imorgon ska Johans kompis komma hit och hjälpa Johan byta bromsklossar på bilen, sätta dit en gitarrsträng på gitarren och stämma den..sedan blir det "påsk-middag" hos svärföräldrarna om jag har förstått det hela rätt. Ska bli gott och mysigt. Hoppas bara jag får må bra, för just nu mår jag ju jätte bra, jag tänker INTE missa en middag till!! Så det så..
Så, godnatt säger jag väl nu. Ledsen att jag inte skrivit något mer idag, men det här får väl räcka. Verkar inte vara allt för många som läser min blogg dagligen i alla fall. Åtminstonde får jag inte så många kommentarer. Bättring. Vill ha många kommentarer - MÅNGA! ;) Sätt igång..(HEHE)

Puss på er. Och puss på min älskade, underbara, bästa, sötaste, finaste sambo som jag älskar av hela mitt hjärta. Snart firar vi ett år, gud vad tiden går. Bara lite mer än två månader kvar..sedan fyller jag 22 med. Oj, vad jag börjar känna mig old. (HAHAHA) Men Johan ska ju hinna fylla 23 innan dess med och så ska vi vara barnvakt åt en av lilltöserna hos mina efterlängtade "släktingar" Jimmy och Ida med, i Västervik. JAG LÄNGTAR IHJÄL MIG!

Nej NU, se, nu fastnade jag igen och börjar höra tunga suckar borta från sängen. Bäst jag..ja, HEJ DÅ!


Kommentarer
Postat av: ida

ja läser faktiskt din blogg VARJE dag, mer än en gång. men kommenterar, nje de kanske ja inte är så brapå, men de är för ja inte vet va ja ska kommentera:/

2009-04-10 @ 23:41:48

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: