Update.

Jag glömde skriva förrut att jag pratade med mina kära lilla "brorsdotter" idag..åh, hon är ju så söt den ungen!


Samtalet löd ungefär såhär;

(När telefonen ringer hinner jag inte ens säga något när jag lyft på luren innan jag hör ett "Hallå?!")

Jag; Hej Elina!! (JÄTTEGLAD)
Elina; Hej..
Jag; Vad gör du?

Tystnad.

Jag; Elina?
Elina; Ja..
Jag; Vad gör du?
Elina; Jag gör....inget. Inget jag gör....lång tystnad...sedan med hjälp av farmor i bakgrunden; Ätit glass!
Jag; Jaha, har du ätit glass? Vad GOTT. Får jag smaka?
Elina; Nee, har ätit uuupppp.
Jag; Okej. Var är du då?
Elina; Här!
Jag; Jaa, men VAR?
Elina; HÄÄÄÄÄÄR! Jag e HÄR!
Jag; Ja, men, ja, okej, hos farmor?
Elina; Mmm..
Jag; Och Tonny?
Elina; Jaa..
Jag; Vad gör Tonny då?

Lång tystnad..

Elina; Han bara spelar.
Jag; Spelar han?!
Elina; Jaa, hela tiden.
Jag; På vadå?
Elina; På datorn..
Jag; Jahaa. Vad gör farmor då?
Elina; Hon bara spelar. (Fniss)
Jag; Farmor med? Du då?
Elina; JAG SPEEELAAAAAAAAAAAR!
Jag; Jaha..okej..vad kul...
Elina; Jag vill inte prata mer!

(Jag hör hur "farmor", pappas sambo alltså, säger att hon inte bara får lägga på utan att hon måste säga hej då först)

Elina; Hej då.
Jag; Hej då Elina..

(Luren ges till min pappa och vi fortsätter samtalet)

Hahaha, hon är så söt! Och ÅH, vad jag saknar henne. Suck! Lilla snörplan..



Kommentarer
Postat av: ida

hahah låter som min tjej de...

tråkigt att ni inte ses ofta längre, hon som tyckte så bra om dig!

Men du träffar ju henne alla fall snart;)

2009-04-15 @ 00:31:49

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: