Typiskt.

Det är typiskt mig att glömma bort när det var jag skulle till studievägledaren nästa gång..undrar om det var imorgon? Ooops. Måste nog försöka få tag i henne och fråga. (HAHA) Jag ska få prata lite till och sedan få lite hjälp med att fylla i min ansökan till konditor-utbildningen. Då kommer jag även att lämna in ansökan och sedan återstår att se om jag kommer in. Spännande!!

Nu ska jag pallra mig ner till affären och köpa något att äta, Johan lämnade 50 kronor på nattduksbordet i förmiddags. GULLET! Jag är faktiskt väldigt hungrig, det bara svider i magen..Johan jobbar ju till 19.30 idag. Suck! Det är så tråkigt när han gör det. Men men. Det får man stå ut med.


Och till Ida;

Jag tycker med att det är tråkigt att vi inte kan ses som förut. Jag saknar er så mycket hela tiden och alla andra där hemma med. Till och med själva Västervik saknar jag ibland. (HAHA) Just för att det är så litet och enkelt..bara ta cykeln (även om man inte var jätte glad på att cykla eller gå alltid) och dra iväg någonstans. Det kan man såklart här med men det är så tråkigt själv och när man inte känner till allt så jätte bra än. Men det kommer väl det med..
Det vore verkligen toppen om ni kunde flytta hit. Sök frisörutbildningar här Ida. ÅH, SNÄLLA? (HAHA) Faan vad kul. Men det är ju bara en dröm som aldrig kommer bli verklighet tyvärr. Vi får väl se om vi kanske flyttar hem till Västervik någon gång, men det blir inte på många år i så fall eftersom Johan har sitt jobb här och det finns inga jobb i Västervik! :(

Puss på er alla där ute. Nu ska jag gå ner och handla som sagt.......



Kommentarer
Postat av: Hanna

Men emma har du blive helt tokig ^^ klart ni inte ska fltta till västervik igen, det är ju så sjukt dåligt där med jobb och allt, finast är på sommaren. Visst jag saknar västervik också, att gå ner på stan och ta en glass och sätta sig nere vid vattnet vid mc donalds eller ta en kebab från kebab mästaren och sätta sig vid vattnet GUD VA MYSIGT! :)

2009-04-22 @ 16:11:12
URL: http://hannafors.blogg.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: