Trött valborg.

Efter en härlig, avslappnad och trevlig valborgskväll hemma hos svärföräldrarna med grillat (dock var det bara jag och Johan som var sena med maten och åkte och köpte kött och potatissallad för att sedan låna grillen där hemma) är vi hemma igen och mycket trötta. Så jag anstränger mig hårt för att ens orka skriva det här totalt (egentligen) meningslösa inlägget och jag funderar på om jag ska orka ladda upp lite bilder eller om jag ska vänta med det till imorgon.....

Sängen lockar. Men okej..här har ni!

Kvällens "outfit", invigde den nya klänningen..för övrigt den som hade passat dunderbra till Johans brors student som vi inte kan gå på och som faktiskt jag själv hade velat ha till MIN student för snart två år sedan om den hade funnits då! SUCK. 



Mina nygamla skor..ett par skor som jag använt kanske en eller högst två gånger sedan jag köpte dom för ungefär 2-3 år sedan. (HAHA) De har jag börjat använda lite nu, de är ju så snygga. Dom är dock LITE för höga för att ha för länge. Ett impulsköp som så mycket annat..de syns knappt inte på den här bilden ens, men i alla fall. (HAHAHA) FÅr lägga in bättre bild någon annan dag när jag kommer ihåg det. ;)



Älskade älskling, vad jag älskar dig!! PUSS.



Och godnatt......




Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: