Tråkig söndag.

Det har visserligen inte gått så lång tid av söndagen än, särskilt inte för mig som vaknade för bara någon halvtimma sedan. Men söndagar har en förmåga att kunna bli väldigt tråkiga..kanske just för att man vet att det snart är måndag. Jag vet inte.

Jag blev väckt av en pigg Johan som skulle ut och springa lite..ööhh, okej. (HAHA) Får väl se hur lång tid det tar, jag är hungrig och vi har inget bröd hemma, och jag vill hitta på något. Undrar om det är lika fint väder idag som igår, jag har inte ens tittat ut ännu. (HAHA)

Jag måste städa lite med, i hallen ser det förjävligt ut och i tv-rummet står sängborden som vi fortfarande inte har rensat ur. Sedan när det är gjort kanske vi kan hämta stolen hos svärföräldrarna, jag tror den blir mycket fin där inne!! Sedan kanske det blir en sväng till Rusta, måste köpa diskmedel och lite sånt där småskit. Undrar om jag inte ska ta och beställa det där påslakansetet med från Ellos. Jag tror inte att min månadskostnad höjs något för det..och om, så höjs det ju bara med 10 kr. 229 kr för ett 8-delat är ju ett väldigt bra pris tycker jag. Och Johan verkade inte ha något emot det när jag frågade honom..


Nehe, jag får fundera på det och under tiden går jag väl och tittar hur vädret är så hörs vi senare tycker jag.......


Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: