Till Ida.

Jo Ida, jag vet..tycker med det är tråkigt att jag inte träffar henne så ofta. Men det blir ju tyvärr så. Det är baksidan med en flytt..men vi kunde ju inte hålla på med distansförhållande, sånt är jätte jobbigt tycker jag och Johan har ju sitt jobb här och då kan man ju inte bara flytta på honom..och jag trivs ju här. Men det är klart att jag saknar er alla där hemma i Västervik. Kanske flyttar vi tillbaka någon gång. Köper hus och skaffar tio ungar..(HAHA)..ne, men något eller några barn i alla fall. Men då får ju HAN lämna sina nära och kära och då blir det ju samma för honom ju. Så är det ju tyvärr.

Ja, jag längtar ihjäl mig tills jag får träffa er alla! Alla fyra! :)

Min högsta dröm vore nog om ni skulle flytta hit..eller i alla fall någonstans i närheten. Då vore allt toppen! Förutom speedwayen då..den saknas ju med. Men det duger bra med er! Och Kajsa..och kanske Petra. Ja, och pappa kanske..och mamma. (HAHAHA) Ne, men i alla fall någon som jag kan umgås med och så. KOM HIIIIIT!


Jag saknar er så. Det ska ni veta, alla där hemma som läser det här.




Kommentarer
Postat av: Anonym

hej tjejen=) snart börjar speedwayen redan nu på lördag=) JAG SÄGER BARA HEJA LEIGH=)

2009-04-20 @ 21:45:08
URL: http://lillamy2007.blogg.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: