Söndagar suger!

Trots att Johan är sjukskriven och inte ska till jobbet imorgon så har man samma söndagsångest?! Är det inte tråkigt? (HAHA) Men men. Johan känner sig nog lite bättre tror jag så vi hoppas att det är på gång att gå över nu så vi kan vara som normala människor igen. Det är så tråkigt när han har ont, både för honom och för mig. Det sätter ju stopp för det mesta i vardagen liksom......

Jag funderar på att städa upp lite här hemma. Jag vill så gärna göra iordning allt helt till 100 %, allt småskit som ligger överallt som vi inte har någon nytta utav, och göra iordning i klädkammaren så man får plats med lite skit där inne med. Jag får väl se om jag finner orken. Just nu känner jag mest hunger. Enorm hunger..men vi har inte så mycket hemma tyvärr. Vi skulle verkligen behöva handla, men Johan får ju inte bära tungt och jag kan ju inte ta mer än två tunga påsar själv. Men vi kanske kan åka och handla lite bröd och lite i alla fall. Vi får se helt enkelt!

Jag återkommer senare med vad dagen bjöd på, och kanske bilder. Jag lovade ju bilder senast i helgen och helgen är ju snart slut. Puh. Så jag kanske är illa tvungen att städa upp trots allt..hm..



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: