Snart onsdag.

Ja, bokstavligt talat så är det snart onsdag..klockan börjar ju närma sig tolv. Och jag borde gå och lägga mig snart..jag ska ju vara på Arbetsförmedlingen klockan 11 imorgon. (HAHA) Inte så tidigt men ändå..jag är ju nattmänniska och har jobbigt att ta mig upp på förmiddagen. (HAHA)

Jag har precis bjudit på en auktion på Tradera, som jag VANN! Massa smink, slutbudet blev 175 kronor. Jag fick ju pengar tillbaka på elen så jag kände att jag var värd det. Jag tycker att allt det sminket var värt det. 14 st ögonskuggor, två penslar, 1 kajalpenna, 8 st läppstift och 13 nagellack. Men det är mest ögonskuggorna jag är ute efter..jag slogs med någon i sista minuten så det blev lite högre bud än jag tänkt mig, det är någon slags vinnarinstinkt som tar över en liksom när man sitter där och "slåss" om slutbudet..(HAHA)..lite farligt, men till slut kammade jag hem det hela. Så 175 kr+frakt. Frakten vet jag inte vad den blir ännu, hoppas inte den blir allt för dyr bara.

Ja, annars tänkte jag skriva klart på msn med mina kära vän Eric och sedan säga godnatt och sov gott till er alla!
Hörs imorgon.


Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: