Saknad och apelsiner!

Jag saknar min sambo som idag fick åka in till sjukhuset ännu en gång..han hade så ont stackarn och han blir kvar över natten. Jag är så trött på det här nu..kan han inte bli bra?! Vad är det som är fel? Nu får dom ta mig faan hjälpa honom ordentligt. Men jag ska väl inte klaga allt för mycket, finns ju dom som är ifrån sina respektive i dagar och veckor som är ute på jobb och annat. Och jag gnäller över en enstaka natt här och där..men det som är tråkigt är ju att jag vet att han har ont. Om det ändå inte var sjukhus han låg på, utan var hos någon kompis och sov över. Hm..

Men nog om det för ett tag, för övigt blev jag sjukt sugen på apelsiner förut..så jag bestämde mig i sista stund (runt halv tio) för att jag tänkte försöka mig på att cykla ner till affären (trots min mage som inte är 100% i form än) och inhandla några stycken. Istället för godis, vara lite nyttig tänkte jag..vad fick jag för det?



Jo, man kan säga att det regnade ja! ;) Haha..fy f**n säger jag..det bara öste ner. Samtidigt var det en lite härlig känsla då det känns som man inte sett regn på länge utan snö. Det luktar så härligt med regn med ibland, men inte det här regnet, det här var mest jobbigt regn som blötte ner mig något så enormt. Ja, ni ser ju på jackan vilken del som var torr och inte men på bilden ser den mer torr ut än vad den är ändå....den var mest torr på undersidan av armarna, på ryggen och på ställena där bitar överlappat varandra. Men, jag fick i alla fall mina apelsiner.





De såg goda ut med, återstår att se om dom är det. Och visst känns det som om apelsiner är godast att äta såhär?! Eller är det bara jag?

Så, nu blir det tv och apelsiner. Tjillevippen...

Jag återkommer när jag vet mer om min sambos situation, förmodligen imorgon, just nu sms ar vi lite och han väntar på läkare och känner sig bortglömd..han ska få dropp. Stackars. Jag älskar dig Johan.




Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: