Premiärbad för i år.

Eller, ja, egentligen är det premiärbad för mig på många år - väldigt många! Som inte är i simhall eller badkar alltså..(HAHA)

Det var SVINKALLT, så det rekommenderas INTE. (HAHAHA) Men efter en liten stund under ytan var det helt okej..men jag tror att det kan ha berott på att jag vid det laget hade förlorat all känsel jag hade i hela kroppen.....men ändå, på något vis kändes det uppfriskande i värmen! Härligt.

Bilder togs, men de är censurbelagda då det kan finnas känsliga tittare, men mest för min egen skull. Så bra självförtroende har jag inte ännu..(HAHA)..så dom lägger jag inte upp här. ;)

Vi har även hämtat stolen hos svärföräldrarna, så nu återstår att ta tag i att möblera om lite där inne i tv-rummet med, som jag bara skjuter på hela tiden, jag skulle ta tag i det idag men det har varit full fart hela dagen. Så skulle jag ta tag i det när vi kom hem, men då hamnade jag här istället och nu börjar klockan bli mycket. Men om jag inte orkar ta det nu ikväll så har jag ju hela veckan på mig när Johan jobbar. Jag önskar att den här veckan går fort, för på fredag är Johan ledig och sen är det ju helg, sedan är Johan ledig hela veckan efter - och han fyller ju år på måndagen! Och jag har inga pengar att köpa present för..hur tror ni det känns? Efter allt jag fått av honom. Suck. Det känns riktigt tungt faktiskt. Men jag har sagt att jag ska köpa något i efterskott sen när skattepengarna kommer, men det känns ändå inte bra. Det känns inte rätt, jag vill ge han något NU när jag FYLLER ju, sen känns det inte på riktigt på något sätt när han redan har fyllt..

I alla fall, till något roligare, sen på tisdagen eller onsdagen bär det ju av ner till Västervik för att bland annat vara barnvakt åt lilla Nellie. Det ska bli så himla mysigt - är du redo för det nu Ida? Ta all tid du kan nu och förbered dig. (HAHA)

Ne, nu har jag inte mycket mer att skriva om. Jag tänkte ta och slå en signal till min kära far och sedan ska jag lägga mig i sängen och titta på tv och kramas lite med min karl - sen är det sovdags!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: johanna

man kan faktiskt ge saker som inte kostar :) skriv ett brev med massa känslor och minnen, eller kort. plocka blommor. laga en mysig middag. berätta varför du älskar honom och inte killen som sitter i kassan på ica (eller konsum!)



sen när du väl har pengar, kan du köpa något till honom om du känner för det, inte för att han fyller år eller för att ni har någon dag, utan bara för att du älskar honom! :)

2009-04-26 @ 22:58:14

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: