Paus.

Efter en kort paus i bloggen och en mycket bra och spännande helg så är jag nu hemma vid datorn igen, men jag får faktiskt ta och berätta mer om helgen imorgon, i ord och bilder, för det känns som att jag (precis som älskling) behöver gå och lägga mig nu..upp megatidigt imorgon, runt sex-tiden faktiskt. Det blir en tur in till Solna och till Adeco för vidare jobbcoachning. Huja, är nästan lika nervös som jag var när jag skulle på intervju - men inte för mötet, utan för att inte hitta. Men det känns dock inte som att det är RIKTIGT lika illa om jag skulle slarva bort mig inför det här mötet som det hade varit inför jobbintervjun. Eller? Men självklart är det viktigt detta med och jag tar det på största allvar. Därav kommer jag att vara på plats vid busshållsplatsen (550 meter bort från adressen där jag ska befinna mig klockan nio) 08.15. Så jag har god tid på mig att hitta in bland alla snår och hus..(HAHA)

Så. På återseende. Så länge slänger jag in en liten text som jag kände mig aningen träffad av i bilen med volymen på högsta möjliga..

"Wasn't jealous before we met, now every woman I see is a potential threat."

En liten rad ur Abba - Lay all your love on me.
Godnatt.





Kommentarer
Postat av: ida

hoppas ni får fler galna infall, för de var trevligt=)



2009-04-20 @ 09:24:16

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: