På väg....

....ja, nu börjar det hända grejer. Sängen är flyttad, tv n är flyttad (FY FAAN SÄGER JAG FÖR ALLA SLADDAR, ursäkta språket) Det är så jädrans fult med alla sladdar överallt, man kan ju inte gömma dom alls. Det är bland det fulaste jag vet, det förstör ALLT, hela intrycket av rummet! BLÄ.

Hur eller hur så har jag en massa småplock kvar som jag ska få ordning på, sedan ska byrån på plats med. Sen är det klart för idag. Resten (tv-rummet, kök och hall) tänker jag faktiskt vänta med till imorgon. För nu är jag helt slut och jag känner för att bara sätta mig och titta på tv och äta chips och dricka cola. (HAHA) Men nu börjar ju klockan bli mycket, kanske bara går och lägger mig istället..se när min kära sambo dyker upp inatt/imorgon bitti. Och han ska orka gå på marknad och tivoli imorgon? Hm. (HAHA)

Bilder kommer om en liten stund, när allt småplock är undanplockat! Just be patient.


Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: