Nu, TADAA!!

Så, vad tycker ni?

Vy från hallen in..



Sängen..



Byrån..och lite annat skit i hörnet som ska bort sen, flyttas in i tv-rummet.



Här ser ni hur rummet är indelat i två delar..



Datorhörnan..och bakom dörren finns min dator med, mitt emot den ni ser här liksom.
Ignorera allt småplock, jag får gå igenom det imorgon för att få det mer stilrent, jag orkar bara inte nu.



Sängen med vy från köket..



Tv n och "väggarna"..





Byrån igen..





Ja, sådär. Då var det gjort..hoppas ni tycker som jag - att det blev mycket bättre. Här lägger jag upp lite före-bilder så kan ni jämföra!

Datorn står ju kvar på samma ställe, men här hade vi ju ingen vägg och där jämte lampan ser ni en del av ena sängbordet..



Sängen, och del av byrån i hörnet vid fönstret..



Byrå, fönster mm..och tv n mitt emot sängen där.



Jag tycker faktiskt att det är en klar förbättring, stor förbättring. Men smaken är som baken - delad!
KOMMENTERA utav bara hundan nu allihopa, positivt som negativt..jag ska gå och lägga mig i sängen nu, jag tycker att jag förtjänar det. Titta lite på tv, skriva ett godnatt sms till älskling och sedan soooova. Godnatt! Ser fram emot att se vad ni tycker om förändringen....

Kommentarer
Postat av: Tessus

de var jätte fint, du kan de där du :)

2009-04-25 @ 12:12:16
Postat av: Amanda - 17 år och snart mamma!

det vart fint :)

Stor skillnad, vad tycker johan då ?;)

2009-04-25 @ 12:28:57
URL: http://amandasbebis.blogg.se/
Postat av: johanna

såg inget inlägg igår, men det var fint ;P

2009-04-25 @ 13:36:24
Postat av: meryem

vad fint det blev :) var får man tag i skärmväggen?

2012-01-16 @ 15:11:06

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: