Nej Ida.

Jag visste inte att magsjukan kan komma tillbaka om man äter flottigt när man varit magsjuk precis. (HAHA) Låter dock inte så logiskt eftersom magsjukan kommer av virus eller bakterier och inte av flott. ;) (HAHAHA) Dock kan jag hålla med om att flottigt kanske inte är så BRA för magen, att man kan bli dålig i magen av det eller om köttet som är på pizzan skulle vara dåligt och inneha någon bakterie - men det kan ju all mat vara/ha. Så nej, din teori tror jag inte riktigt på. Jag åt pizza och jag har inte känt något, jag mår jävligt bra faktiskt - inte behövt gå på toa alls efter, inte än i alla fall. Förutom illamåendet som kommer och går och inte vill gå över så mår jag som sagt prima..hm. Nu ska jag vräka i mig en Delicato Chokladboll eller två..(HAHA)..tänkte se om illamåendet släpper. (IRONI) Haha..ett glas cola med så man får rapa lite.

Det var bara det jag ville säga. Tack och godnatt.
Nu ska vi kolla på tv och mysa lite, sedan är det sängen som gäller för oss båda. Jag återkommer imorgon igen!



Kommentarer
Postat av: ida

JO EMMA! haha de är så, de har ja fått höra av alla sen ja var liten. ;)

2009-04-10 @ 23:40:21

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: