Måndag..eller..nej, tisdag va?

(HAHA) Ja, det är konstigt det här..det känns ju som det är måndag idag eftersom Johan gick till jobbet nu..hm. Men men, så är det ju inte riktigt. Tisdag alltså, och det är Arbetsförmedlingen som gäller idag. Sedan tänkte jag faktiskt (ursch, jag får ont i magen nu bara jag tänker på det) pallra mig ner till frisörsalongen där jag klippte mig nu sist och fråga om dom kan göra något åt att det är kortare på ena sidan. Hm..det känns lite dumt att komma nu så långt efter (tror det var förra fredagen jag klippte mig) men jag kan inte sluta tänka på det. Jag märkte det redan samma dag men tänkte att det var en sådan liten skillnad och puffade man till det lite så syndes det inte. Men sedan har jag tänkt på det mer och mer för varje dag och jag tycker det är mer och mer ojämt. Efter egna duschar och kammningar så ser man en markant skillnad. Och det stör mig så in i norden, jag vill inte ens ha det utsläppt nu (utan går runt i tofs mest hela tiden) för att jag ser så väl att det är kortare på ena sidan..jag vet inte om andra tänker på det på samma sätt men när jag har uppmärksammat folk på det så har dom sagt att det faktiskt är så. Nu vet jag inte hur det går till, men jag tänker i alla fall inte betala för en klippning till för att fixa det. Men det kanske jag måste nu för att det har gått ett tag, hade kanske varit skillnad om jag gått ner samma dag och bett dom fixa till det..åh, jag är så dum. Varför sa jag ingenting från början, alltså när jag kom hem och såg det efter ett par timmar?! (Slår mig hårt i pannan) Puckat, om jag får säga det själv. Men jag menar, man drar sig ju gärna för att gå till en frisör och säga att det är felklippt liksom, jag känner mig så dum på något sätt. Även att det är deras jobb att göra det rätt. Ursch, det känns inge kul alls faktiskt. Men nu tänker jag i alla fall gå dit (se om hon som klippte mig ens är där, för hon jobbade inte heltid där sa hon) och fråga hur det går till, om dom kan rätta till det, om jag måste betala igen eller hur faan det funkar..för såhär kan jag inte fortsätta för tanken försvinner inte - som jag trodde att den skull med tiden. Jag har ju i alla fall inget att förlora på att gå ner och prata med dom.......



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: