Kycklingsallad.

I affären inhandlades en JÄTTEGOD kycklingsallad för jag kände mig lite hungrig..åååhh, så god den var. Med någon slags curry dressing typ som var så himla god - lite snål mängd men det gick. Den ska jag köpa varje dag..(HAHAHA)

Nä, men det kommer jag ju inte ha råd med (för den kostade faan 45 spänn) men jag önskar att jag kunde. Fast då tröttnar man nog kanske. Hm. Hur eller hur, det var SÅÅÅ GOTT!! Sedan köpte jag chips och dipp med (Johan köpte lösgodis, vad är det med han och lösgodis? Haha)..inte lika nyttigt. Men det ska avnjutas framför tv n nu med lite kall cola till. MUMS. Om jag orkar..känner mig ganska mätt. Dessutom är ju klockan snart elva..var tog tiden vägen?



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: