Klart!

Tid tog det, men fint blev det..åh, så underbart det är med ett nystädat hem. Och jag orkade hela vägen..nästan. Det enda jag inte har gjort än är att gå ner med en IKEA-kasse med skit och en hylla i förrådet. Och ett bord. (HAHAHA) Men, det är fint i alla fall, Johan får allt hjälpa mig med resten senare om det inte blir för sent hos svärföräldrarna. Vi är nämligen bjudna på mat där idag igen..MUMS ska det bli för jag är vrålhungrig.

Men först, tänkte jag stressa in lite bilder efter städningen.

Jag tog mig tid åt balkongen med, såhär såg den ut innan..ganska tråkig eller hur?



Och såhär ser den ut nu;



Klar förbättring!



Notera att klädhögarna är borta vid byrån och pallen..jag städade Johans byrå med (den på bilden) men dock inte min, den sket jag i - jag fick i mina kläder ändå. HAHA!







Klädhängaren i hallen gjorde jag finare med, tog bort mina vinterjackor, Johan får ta bort det han vill ta bort sen - det vågade jag inte röra..



Och alla mina vår/sommarskor står numera framme. UNDERBART!





Jag undrar dock var Johan ska få plats med sina skor..(HAHAHA)..fast han har ju bara ett par. Och jobbarskorna - det är dom som står på golvet nu. HAHA! Ja..jag säger nog det.
Men NU måste jag springa och slänga på mig någonting att ha på mig, klockan halv sju var vi välkomna på middagen och klockan är ju snart kvart över..Johan ser måttligt oroad ut där borta i sängen. Han är ju klar att åka! (HAHA)

Jag tänkte även putsa fönstren idag för att få bort fågelskiten och sådär (SUCK) men jag hann inte med det, det får bli imorgon - hoppas på fint väder då med. :)

Ha en fortsatt bra kväll för det ska vi.



Kommentarer
Postat av: tessus

de var INTE lite skor du har :P haha.. värsta sko fanatikern är du ju ;P hehe

2009-04-12 @ 20:20:03
Postat av: ida

fejnt ni hart du tösa!

Men de var väl värst vad du var orättvis och lite smått egoistisk, JOHAN FÅR JU INTE ENS HA ETT PAR SKOR PÅ SKOHYLLAN! EMMA! HÄRPING (som elina säger)

SKÄRPNING ;)

2009-04-13 @ 00:17:21

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: