Jag saknar dig!

Åh, vad jag saknar min älskade sambo. Ursch så tråkigt det är att vara hemma utan honom..nu när jag vet att han inte kommer hem förens imorgon heller. Djup suck....och, kalla mig larvig, men det känns konstigt att behöva sova utan honom inatt. Jag har ju inte gjort det på väldigt länge, sedan i september ungefär när jag började vara här på heltid. Om man inte räknar de gånger när han festat med Mr T och inte kommit hem förens framåt morgonen. Men då visste jag ändå att han skulle komma hem snart och att han mår bra..nu vet jag ingenting känns det som. Jag vet att han hade ont sist vi pratade och jag tänker på honom hela tiden, var eviga minut. Det känns så fruktansvärt tråkigt att jag inte kan ta mig till honom!!

JAG VILL HA HEM HONOM, NU! Krama, pussa på han och se till att han mår okej. Vi har inte setts sen klockan halv sju imorse och saknaden är stor. Var nere på affären nu och köpte en färdigrätt. Har ju inte ätit något ännu. Kändes så tråkigt och tomt att komma upp till den mörka, ensamma lägenheten igen. Blä.

Jag får väl sätta på någon bra film eller se något bra på tv så brukar man ju tänka på annat ett tag. Sen får jag helt enkelt gå och lägga mig och sova bort tiden så det blir morgondag igen och jag får träffa min prins...

Jag säger nog godnatt här ifall jag inte skriver något mer senare ikväll. Så godnatt gott folk..hoppas att ni har en bättre kväll än jag. Puss.



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: