Intervju.

Intervjun blir på onsdag klockan 11.00 inne i stan, medborgarplatsen - Söderhallarna. Jag är redan nervös..hm!
I alla fall, polispappren skulle vi ta i efterhand eftersom det kan ta två veckor att få dom.

Ursch, jag är så himla uttråkad!! Johan kom hem för en stund sen och jag sa att jag ville hitta på något kul..det ledde till ett kort bråk/tjaffs om vår ekonomi och jag mår redan så dåligt över att jag inte kan hjälpa till något med den så det känns inte kul alls. Suck!

Sedan kände jag en enorm hunger smyga sig på med skakiga händer, svidande känsla i magen och huvudvärk. Så jag fick snällt ta mig en tallrik jordgubbs-fil och en macka (är inte jordgubbsfil den godaste filen?!) för Johan kände sig inte hungrig ännu. Under tiden jag åt lyckades han att somna..så han ligger här och snarkar för fullt nu och jag undrar vad jag ska göra för att dämpa ner min rastlöshet lite. Det får väl bli tv som vanligt. Åhh..att allt ska kosta pengar när det inte finns så stora åar att ösa ur!

Jag känner mig inte alls på humör för att skriva heller så det blir ett fult och tråkigt inlägg. Den här dagen verkar inte bli bättre än såhär. En bra sak är i alla fall att jag fick en liten sminkpalette idag (en av grejerna jag vann på Tradera) och OJ vad nöjd jag är. JÄTTEFINA färger och dom fäster jätte bra, i alla fall på handen. (HAHA) Så, dessa ska provas senare idag eller imorgon när jag känner för att sminka mig..för just nu känner jag inte för det alls faktiskt.


Hoppas att ni har en bra dag?!
Min är helt okej, ska inte klaga, men det är så tråkigt när jag blir såhär rastlös när jag inte har någon att umgås med..men men, det är som det är! Hörs.
Tjillevippen.......



Kommentarer
Postat av: ida

MEN EMMA!

nu har du ju inte skrivit något på hela dagen igår ELLER IDAG!

SKÄÄRPNING

2009-04-23 @ 10:32:11

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: