Intervju.

Dagens intervju gick bra..tror jag. Hon skulle höra av sig nästa vecka någon gång med "besked", eventuellt löneförslag osv. Och om vi är överens skickas anställningsavtal hem till mig som jag ska fylla i och sedan ska jag skicka in giltigt utdrag från polisregistret då med, då borde det ju ha kommit.

Så, det är väl inte mycket mer att göra än att vänta.

Nu har jag varit nere och hämtat ut mitt Ellos-paket och handlat lite lunch. Färska frallor och en burk fiskbullar..till det kokar jag lite pasta. MUMS!

Sedan är det tv n som gäller och när jag känner att jag orkar ska jag ta tag i disk och städ. Och invänta att min älskade ska komma hem från jobbet senare ikväll. Fått lite mer mail angående våra möbler med, återstår att se vad man kommer fram till, någon som var intresserad av sängen, vore verkligen kanon om någon köper den så vi kan köpa ny i vitt.

Återkommer om ett par timmar säkerligen.
Tjillevippen!



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: