Inredning.

Dagen började inte allt för bra (den som vet varför vet och ni andra ska nog inte veta) men det löste sig någorlunda sen. Men det gjorde mig på ganska dåligt humör..

Så nu försöker jag tänka på något roligt för att få tillbaka mina "good feelings" igen. Som att Johan slutar snart, eller ja, om runt två timmar men - och då ska vi åka och köpa de där skärmväggarna. Åh, jag hoppas att det kommer bli så fint som på bilderna i mitt huvud. Men problemet med sängen kvarstår fortfarande. Hm..jag har ingen aning om vad jag ska göra. Johan vill ju ha sitt sängbord, för vi pratade nämligen om det sist jag möblerade, om vi skulle ta bort dom. Men han vill inte det, så jag kanske får lämna hans och ta bort mitt. Då får det nog plats..men det kommer nog se lite konstigt ut med ett sängbord på ena sidan och inte på andra........inte så lite konstigt kanske. (HAHA)

Ja, jag får se. Jag får lösa det sen. Och vad kul att möblerna verkar vara eftertraktade! Det kanske kan bli verklighet det där med möbelbytet i alla fall. Men kan ingen försöka få Johan att inse att vitt är snyggt? Ann, du får ta och prata med honom, ni har ju lite vita möbler - det är ju jätte fint. (LER)

Det där med ek alltså, det är med snyggt, men alla möbler vi har nu (som jag vill fortsätta ha) finns ju inte i ek..men i vitt finns. (HAHAHA) Så, jag får nog ta ett extra snack med Johan tror jag..önska mig lycka till med att övertala honom att skaffa allt i vitt!! Oj oj..ibland önskar man nästan (ta inte det här på fel sätt nu) att man bodde själv igen. (HAHA) Kunna inreda precis som man vill och inte behöva fråga Johan jämt när jag hittar något, om HAN tycker det är snyggt. Förstår ni?


Men det får vara värt det, för att få bo med den mest underbara av dom alla, att inte få sin inredningsvilja igenom alltid! :)


Har kommit på att jag inte på väldigt länge har skrivit dagens bästa/sämsta, så här kommer det;

Dagens bästa; Att få hem skärmväggar och börja inreda som i mina tankar!
Dagens sämsta; Starten på dagen i bdb och att tiden går så sakta nu när jag längtar OCH att man inte har pengar till att kunna byta alla möbler NU, att man måste vänta tills man fått nuvarande möbler sålda. Och det kan ju dröja, för sängen är ju så stor om nu Ida vill ha den, så den får nog inte plats i vår bil ner till Västervik så den måste nog pappa och Liljana ta och hyra släpet till när dom kommer hit nästa gång - och det är i sommar. SUCK! :(


Kram på er. Skriver mer senare.....


Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: