Ingen vidare bloggare.

Det känns som jag börjar tappa det här med bloggen nu på senare tid..det är så mycket annat som händer.
Just nu ser det ut som ett rent bombnedslag här hemma då vi håller på och sälja alla våra möbler och det är bara en enda röra. Men förhoppningsvis får vi hem nya möbler snart och kan börja göra det fint igen..(HAHA)

Vi har lyckats pruta ner hyllan jag pratade om till 400 kr, och nu har vi precis insett att vi inte kommer kunna köpa den då den inte går in i bilen och vi har ingen dragkrok till ett släp. Jag trodde den skulle få plats på bredden och kunna ligga lite utanför bilen på längden, men den går inte ens in på bredden.

Jag är mycket besviken och ledsen över detta men har nu frågat om det är möjligt att montera ner skåpet lite så vi kan få hem det.



UPDATE;

Det var tydligen inte möjligt att montera ner skåpet, så det verkar inte lösa sig i alla fall till slut. Så tråkigt, skåpet är verkligen jätte fint, ser fint ut på bilden i alla fall, och det har kostat 3000 kr tydligen så 400 kr var ju verkligen en bra deal då. Men det var tydligen för bra för att vara sant och anledningen är att vi inte kan hämta det. Suck. Känns förjävligt, jag är INTE bra bra humör nu!!
 
Tänkte försöka gå och göra det bästa av röran men nu känner jag inte för det alls.........



Kommentarer
Postat av: Amanda - 17 år och snart mamma!

vet ni ingen som kan hjälpa er då som har större bil eller nått? :/

2009-04-30 @ 20:57:03
URL: http://amandasbebis.blogg.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: