Hem ljuva hem..

..dom tankarna cirkulerar nog i min älsklings huvud just nu. Stackars. Han har fortfarande lite ont ibland men det verkar okej i alla fall. Jag har varit i affären och köpt lite gott till oss. Och INGEN klädkammare idag heller trots energin jag fick förrut. Johan kom hem och det blev helt enkelt inte av. (HAHA)

Nu funderar jag på att måla en tavla eller något..eller i alla fall börja. Sen se om det finns något bra att se på tv..äte lite gott och bara mysa med Johan. Johans pappa var här en sväng nu, körde hit Johans bil och hälsade på Lola lite. Hon är samtalsämne nummer ett här när Henke-Benke kommer på besök. ;) Hehe. Men det är ju kul att han bryr sig om vår lilla hamster. (LER)


God kväll. Hoppas ni får en trevlig kväll...



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: