Haha!

Ne, Ida, jag vet. Jag känner mig ganska egoistisk. Men det var ju för att han inte hade några skor att ha där just då, eftersom han inte var hemma - då blev all plats till mig. Får nog ta och flytta om lite där sen. (HAHA) Tack för komplimangen med om lägenheten. :) Och Elina är ju bara för söt. Jag hörde henne verkligen i huvudet när du skrev så.."Härpning!" (HAHAHAHAHA)

Hälsa pluttarna från mig..snart är det maj. LÄÄÄÄÄNGTAAAAAAR!!!


I alla fall, efter gårdagens middag kom vi hem och kollade på filmen klockan nio på trean. Den var bra..sedan blev jag grymt sugen på en nattmacka, så Johan åkte till macken och köpte bröd. (HAHA) Åh, han är för snäll. Jag får sluta be han om sådana saker, jag skäms nästan. Hm. Men hur eller hur, sedan somnade vi gott.

Nu ska väl Johan gå ner med sina vinterdäck i förrådet, sedan ska han kanske fixa någon fläkt i bilen som inte fungerar. Så, vi får väl se var detta lämnar mig. Vid bilen, eller hemma i lägenheten för att putsa fönstrena. Jag har dock ingen lust att putsa fönster idag..men det är väl perfekt väder tror jag. Lite molnigt men ändå varmt..för det ska väl inte va direkt sol på fönstren när man gör det för då blir det fläckar tror jag min kära mamma har sagt någon gång. Och det får givetvis inte vara kallt så det fryser..men ja, vi får se helt enkelt. Jag olar..ole dole doff, kinke lane koff, koffe lane binke bane, ole dole doff!! Nej, tyvärr, jag slapp. (HAHAHA)

Hej svejjs!!



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: