God förmiddag!

Jag har precis öppnat ögonen och Johan ligger fortfarande och sover..inte så konstigt eftersom han kom hem runt klockan fem imorse. Jag somnade strax innan han kom, ursch, vad jag har svårt att sova när han inte är hemma. Varför är det så? Det är ju inte direkt så att jag är mörkrädd..ne, det är något annat. (HAHA)

Jag la in bilder igår (eller ja, inatt) på förändringen i sovrummet. Men jag blev aningen besviken nu när jag ser att ingen har kommenterat vad dom tycker. Är det ingen som har tittat ännu? Johanna och Kristoffer, fy på er, jag bad er ju igår kväll att titta! (HAHA)

Nähä, men det kanske kommer kommentarer under dagen då..jag kan ju hoppas i alla fall.

Idag var planerna att vi skulle gå ner på tivolit dom har här i U-V under helgen, svärfar hade pratat om någon marknad med. Det kan ju bli trevligt..OM Johan är pigg idag vilket jag tvivlar på. (HAHA) Sedan skulle vi åka till Willys i Märsta och köpa energidrycker för dom hade så billigt, det kan nog bli svårt att genomföra det med. Dels för att Johan nog inte är körklar på ett bra tag, och dels för att bilen står ju kvar i Märsta hos Mr T där han var igår kväll..så i så fall måste vi be någon i Johans snälla familj om skjuts dit eller så måste Johan åka dit kommunalt, hämta bilen, åka tillbaka hit och hämta mig och sedan får vi åka tillbaka till Märsta igen för att handla. (HAHAHA) Oj, vad krångligt det verkar känner jag. Men vi får väl se hur det går.


Nu tänkte jag gå och lägga mig igen, dra mig en stund och sedan se om Johan är kontaktbar snart. För det verkar vara kanonväder ute med, så det känns väldigt tråkigt om det inte blir något med tivolit/marknaden.....



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: