Glad Påsk!

Nu är vi hemma igen, efter god mat och alltid lika trevligt sällskap blev det fika med en god "Påsk-tårta" med små godisägg och marsipan kycklingar på. Åh, så gott det var! Efter det blev det påskäggs-jakt med kartor och hela faderullan. Det var ju nytt för mig, men jag fick med vara med. Och jag fick ett sådant fint påskägg fyllt med massor av gott godis och även en påskpeng. Det var nästan lite för mycket, jag har så svårt att tacka på ett bra sätt, man blir ju nästan rörd vilken underbar familj detta är!!! TACK SÅ HEMSKT MYCKET ÄNNU EN GÅNG FÖR ALLT..



Undrar om dom tänkte speciellt på mig till just detta ägget, med tanke på de rosa äggformade "kycklingarna" på..Det var i alla fall ett mycket fint ägg. Alla fick liksom med lite olika motiv, jag tycker själv att mitt var finast. (HAHA)

Nu har vi som sagt precis kommit hem och jag tror att det är sängen som står högst på menyn, i alla fall för Johan. Han är väldigt trött, men nu låter det nästan som om han har hoppat in i duschen. Hm. Det blir i alla fall lite tv för mig tror jag innan jag lägger mig till rätta för att somna in..Nu vill jag bara säga; GLAD PÅSK till er alla och hoppas ni får en bra fortsättning! Hoppas er dag har varit lika bra som min har varit. Kramar!



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: