Frisör.

Det blir en sväng till frisörer för att hitta en billig och bra att klippa mig hos...wish me luck!


Update;

Vi åkte till Johans jobb för att lämna in sjukintyg, sedan åkte vi hem igen och gjorde lite mat..spaghetti och köttbullar! MUMS. Så ringde jag till lite olika frisörer istället och kollade priser och möjlighet till Drop In. Jag hittade en som lät trevlig här nere i Sigma Centrum precis där vi bor, 240:- tar dom. Det lät som ett helt okej pris tycker jag för att få en tid så snabbt..redan klockan 14.30. Så det är väl bäst att jag springer dit nu..Bild kommer. Tjillevippen!

Och JÄVLAR vilket väder vi har!! 29 grader har vår terometer stått på som mest idag..UNDERBART! Ingen jacka för mig och pumpsen fram..härligt!


Dålig bild men håret åkte av..jag är inte riktigt nöjd, men det är nog mest en vanesak. Det blir finare och finare i mina ögon men Johan tyckte dock det var bättre innan. Suck. :( Känns mindre bra. Men men, det är ju jag som ska gå runt i det..


Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: