För mycket fritid?

Trots att jag har mitt möte på Arbetsförmedlingen klockan 11 så har jag fortfarande inte ens börjat göra mig iordning, trots att jag började kliva ur sängen för en halvtimma sedan..(HAHA)..istället har jag suttit och pysslat lite med veckoplaneringen som jag ska lämna in på Af och sedan har jag suttit och (skratta gärna) räknat hur många dagar Johan och jag har varit tillsammans. Och jag tror att det stämmer ganska bra, jag fick det till att;

Johan och jag har varit tillsammans i exakt 300 dagar idag!

Och det är inte direkt något man sitter och kontrollräknar om en gång till..dessutom insåg jag att det var ganska onödigt att räkna ut detta eftersom att det enligt min nedräknare här på bloggen är 65 dagar kvar till vi firar ett år så borde det ju stämma och vara 300 dagar idag om det går 365 dagar på ett år. Ja..men har man för mycket fritid så har man. Fast jag egentligen inte har det just nu för jag vet att jag kommer få stressa ihjäl mig nu för att hinna ner till 11. (HAHA)


Men åter till mitt och min sambos förhållande..

Oj, personligen tycker jag att det är ganska länge. I alla fall för mig..även om det nu finns andra som har varit tillsammans betydligt längre än såhär! Det känns underbart i alla fall och jag hoppas på många hundra dagar till. Jag är så lycklig, han är verkligen världens finaste kille!


Nu har Johan varit nere och köpt juice till frukosten så nu ska jag pallra mig ut i köket och äta lite med honom. Skriver mer efter Af.


Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: