Expressen?

Jag läste just ett mail från E-kontakt. Det löd såhär;

"Hej Emma & Johan!

Vi söker tre par som är intresserade av att ställa upp på en intervju
för Expressen till deras webbsida. Om det är så att Expressen väljer
just er kommer vi efter publiceringen att skicka er 2 stycken biobiljetter.
Tacksam för snabbt svar!

Vänligen Sandra E-kontakt"

Oj oj..vad spännande! Jag tackade givetvis ja..men jag har ännu inte frågat Johan, tänkte slänga iväg ett sms nu. (HAHAHA) Men, om jag förstod det rätt när vi fick veta att det kunde bli såhär om vi publicerade en solskenshistoria på E-kontakts hemsida så blir det en telefonintervju och den får jag sköta sa Johan då. (HAHA)

Men nervöst om det skulle bli någon annan intervju och jag måste tvinga med mig karln och dom vill ta foton och grejer. Vad har man gett sig in på då? (HAHAHA) Önska oss lycka till!




Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: