Er önskan är min lag!

(HAHA) Ida önskade bilder på allt som jag vill sälja..så här kommer dom;


Sängramen - MALM från IKEA - 180x200 cm. (NYPRIS = 1795 kr)
Dock är inte sängborden med på bild, men sängborden sätts fast i huvudgaveln.



Datorborden - MIKAEL från IKEA - de har vi två stycken av. (NYPRIS = 395 kr/st)



Tv-bänkarna - LACK från IKEA - de har vi två av. (NYPRIS = 499 kr/st)



Hylla - LACK från IKEA. (NYPRIS = 695 kr)



Hylla - LACK från IKEA. (NYPRIS = 449 kr)



Dvd pelare - BENNO från IKEA - observera att denna är SVART till skillnad från de andra möblerna som är SVARTBRUNA. (NYPRIS = 249 kr)



Det var nog allt, förutom byråerna men jag har inga bra bilder på dom. Det kommer..
Hör av er om ni vill köpa. Jag har dock inte bestämt med Johan ännu, men han har sagt att han kan tänka sig att byta till Ek-fägat, så vi får väl se hur stor efterfrågan på dessa möbler blir och ta ett beslut då om vi ska försöka oss på det eller inte. (HAHAHA)


Just det, sedan har vi två bord med, ett "soffbord" och ett litet fyrkantigt bort..


Soffbord - LACK från IKEA. (NYPRIS = 199 kr)



"Sidobord" - LACK från IKEA. (NYPRIS = 99 kr)




Så!
Jag skrev nypris på allt, vi har inte bestämt om vi ska sälja (JAG har bestämt, haha) men inte Johan ännu - men troligtvis. Därav har vi inte satt några priser på sakerna ännu, men kom gärna med prisförslag om ni är intresserade så ger jag antingen klartecken eller avslag. (HAHA)




Kommentarer
Postat av: Amanda - 17 år och snart mamma!

jag skulle lätt köpt soffordet och hyllan med fyra hål :P men det är liiite långt att hämta de :P

2009-04-23 @ 23:53:41
URL: http://amandasbebis.blogg.se/
Postat av: ida

ja vill ha allt...

åh..

jobbigt..

2009-04-24 @ 09:22:22

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: