En helt okej inte okej dag.

Det gick bra på Arbetsförmedlingen..dock blev jag anvisad till "kompletterande aktör" - Adeco i Solna. Med start på måndag klockan 09.00. Gaaaaah!

Låter väl inte helt kul, särskilt när jag köpte smink för 175 kronor igår och inte vet om jag har pengar att ens ta mig till Solna. Men jag får väl skylla mig själv antar jag..men vad faan, ska jag betala massa resor och skit för möten på Af som jag inte ens vill gå på med de få pengar jag har till min "fritid" (pengar som jag fått som påsk-present av pappa). Okej om pengarna från Försäkringskassan går till det men dom har jag ju för faan (ursäkta språket) inte fått än. Jag kanske är egoistisk..jag vet inte. Men det får väl lösa sig helt enkelt!

Nog om det. För övrigt är det fint väder idag med men ändå inte strålande sol..skönt väder tycker jag. Sådär lagom! Jag håller på och gör lite lunch till mig själv, jag är hungrig som en varg. Det blir ris och fiskbullar i dillsås. MUMS. På tal om det så är nog riset klart nu så jag borde gå och värma på "bullarna"...

Update; Åh, så gott det var!



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: