Dagens make-up och kläder.

För er som är intresserade så har jag idag invigt ett av de rosa läppstiften jag vann på Tradera. Mycket snyggt! Tycker jag..


Till det räcker det med ett lager mascara om jag får bestämma, för att inte se allt FÖR sminkad ut. Så jag skippade ögonskugga och så..ganska naturlig look, mascara och rosa läppstift med genomskinligt läppglans över!



Till detta bär jag en brun tunika (den jag beställde från Ellos för ett tag sedan) och ett par jeans.
Nu ska vi till affären och köpa fredags-gott. MUMS!

Tjillevippen..
Just det, jag har äntligen fyllt i de där flyttkorten som jag egentligen skulle ha skickat redan runt den 25 februari när jag faktiskt flyttade "på riktigt". (HAHA) Sååå, håll utkik i brevlådan! Puss.


Kommentarer
Postat av: jazzy

Schysst färg på läppstiftet7glansen :)

2009-04-23 @ 18:10:25
URL: http://jazzybelle.blogg.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: