Busy.

Att jag inte har skrivit på ganska länge beror till största del på att jag helt enkelt inte har haft tid..det har hänt mycket och lite mindre kul saker.

Igår kväll spenderades kvällen med sambon, försökte göra det bästa man kunde av kvällen trots hans smärtor i magen. Idag var det Gustavsberg som gällde med hela hans familj, kolla på porslinsfabriker och dittan och dattan. Det var lite mindre kul för just mig och Johan tror jag men kul för dom andra och det var trevligt att få komma ut lite, inte bara i U-V. Efter bara någon timma fick dock Johan väldigt ont i magen och det hela resulterade till slut i att vi fick lämna Gustavsberg snabbare än vi hade tänkt och åka hem. Jag gjorde mig lite mat men Johan var inte så matglad. Han hade riktigt ONT vid det här laget!

Till slut fick vi ringa till Sjukvårdsrådgivningen och fick där rådet att åka in till Danderyds Sjukhus för koll av Johans smärtor. Undersökningar, blodprover, dropp och röntgen. Enorma väntetider och ca 6 och en halv timma senare är vi hemma igen. Ungefär 5-5 1/2 timmar på sjukhuset och sedan fick vi vänta en stund innan svärfar kom och hämtade oss, är ju en bit att åka, sedan tog det en stund hem. Nu ligger Johan i sängen, kollar på tv och tar det lugnt, han mår lite bättre och jag skriver ett litet inlägg här för att informera om situationen. Detta är varför det blivit lite tomt här idag....

Nu ska jag lägga mig tänkte jag och jag tror att jag kommer somna ganska fort, om inte kommer jag sova väldigt skönt när jag väl somnar. Runt 5 timmars väntan på en hård metallpall utan ryggstöd har gjort sitt på kroppen känner jag..huja. Johan fick ju i alla fall ligga i en mer eller mindre skön säng hela tiden. (HAHA) Men så hade ju han ont med såklart, det hade ju inte jag..men jag ställer hur eller hur givetvis upp och finns med vid min älskades sida så länge han vill ha mig där. Jag skulle göra om det igen och igen!!

Godnatt. Jag älskar dig Johan, jag hoppas av hela mitt hjärta att du blir bra snart - det gör så ont att se dig lida när jag inte kan göra något åt det min älskling...



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: