Bilder.

Bilder är verkligen påväg nu..men min kamera var helt urladdad så jag måste ladda den en liten stund för att kunna ta lite bilder. Men inom väldigt snar framtid kommer det bilder! Och jag är TOPPEN NÖJD (förutom alla sladdar, dom får jag hjärnblödning på). Men i alla fall -jag tycker att det blev jätte fint.. :)

Men PUH, jag är helt slut. Nu sitter jag här och laddar batterierna på mig själv med med en god energidryck! Mums. Men under tiden kameran laddar kan jag kanske roa er med att dela med mig utav kommande inköp.


Till sängen tänkte jag att vi ska skaffa ett överkast. Just för att dölja påslakan som har mycket färger och mönster då det blir väldigt mycket intryck och ett icke stilrent resultat. Därför kommer det nog se bättre ut med ett enfärgat enkelt överkast över sängen. Ett rosa sådant är jag ute efter, men OJ så dyrt det är. Tittar på Ellos och det billigaste jag hittar kostar 299 kr. Herre min skapare, det ger man ju inte för ett vanligt enfärgat överkast..inte jag i alla fall. Om jag inte verkligen måste..men det måste väl finnas billigare någonstans? Någon som har tips..?!

Sedan är jag väldigt sugen på det här påslakansetet. Inte enbart för att det är rosa utan för att jag tyckte det var fint och för att vi verkligen behöver sådant, dessutom är det VÄLDIGT billigt. Ellos - 229 kronor! ÅTTA DELAR?! Det är ju sinnessjukt bra om jag får säga det själv..det är alltså;

* Två lakan i rosa.
* Två påslakan med mönster på ena sidan och enfärgat på andra.
* Fyra örngott, två med mönster på ena sidan och enfärgat på andra och två helt enfärgade.

Jag bara måste slå till!!



Eller vad tycker ni? Fast, jag kommer ju köpa det ändå, även om ni inte gillar det - men det kan vara kul att se vad ni tycker i alla fall. (LER)

Sedan tänkte jag höra med dig Ann, jag kan ju ta det med dig personligen nästa gång vi ses (vilket jag för övrigt tycker att det är dags för nu då vi inte setts på på tok för lång tid) men tänkte jag kan ju fråga här om du läser det innan jag hinner träffa dig. Har du lagt ut den där korgstolen för försäljning på Blocket ännu? Om inte, så tror jag att den kan passa bra hos oss i tv-rummet (jag har funderat på det en stund nu, haha). Jag tycker dynan är så fin med mönstret och färgerna och det är väl lite bruna och orangea nyanser i det och vi har ju brun fondvägg där inne så jag tror det kan bli jätte fint och sedan ta upp och lyfta fram det som är orange med lite filtar och kuddar i soffan?! Tror du inte? Men som sagt, du kanske redan har sålt den eller i alla fall lagt ut den på annons...?!

Sådär, åter till kommande inköp.
Nya gardiner kan komma väl till pass med och en eller två sådana där rosa ganska stora runda mattor från Rusta. Vi har ju två stycken som jag hade i min lägenhet förut, och nu har jag lagt in dom i vardagsrummet istället för i hallen (i ett desperat försök att dölja delar av sladdarna och för att man inte ska snubbla över dom) och det ser tomt ut med bara två, behövs nog en eller två till. Sedan nya mattor till hallen då, om vi nu ska ha några mattor där, jag tycker bara dom samlar grus och sten. (HAHA)

Ja, och, det var det! Det finns säkert en miljon saker till som vi är i stort behov av, men jag kommer inte på något mer just nu. Nu ska jag gå och kolla om jag kan lyckas ta några bilder, om kameran har hunnit ladda upp sig LITE i alla fall.
Återkommer inom kort.



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: