Bättre.

Johan mår lite bättre nu framåt kvällen och vi kom iväg en sväng för att handla lite, vi fick i alla fall med oss lite mjölk, bröd, en cola, youghurt och Toalätt (till hamstern) hem..jag fick ju bära såklart men det gick ganska bra!
På vägen hem stannade vi hos svärföräldrarna för att stämma av läget lite. Trevligt. Sedan åkte vi hem och vi sammarbetade med att hänga upp tvätten..känns så skönt när Johan mår lite bättre, allt blir så mycket lättare då..nu ska jag bara kolla mailen och sedan ska jag krypa ner i sängen där han redan ligger och titta på tv. Ta ett glas cola och lite Bilar tror jag allt..kanske en film?! Jag hoppas innerligt att Johans smärta håller sig borta även i fortsättningen utav kvällen så att han kan somna gott för första natten på ett tag.

Godnatt mina vänner, och alla som jag känner. Och kanske inte känner.. ;)



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: