Äntligen.

Johan fick komma hem idag igen och han mår mycket bättre. Nu börjar jag sakta men säkert se hans riktiga, vanliga jag och det känns så härligt! Han skrattar, skojar, myser och rör sig som förrut, han verkar inte ha ont alls längre - SNÄLLA, låt det nu förbli så...

Så, idag är en bra dag. Jag mår ganska bra med, mår lite illa men jag tror det beror på hunger mest. Så nu ska vi komma på vad som ska ätas. Jag är konstigt nog sugen på en stor fet, onyttig pizza. (HAHA) Johan har fortfarande inga jätte stora hungerkänslor så han är mer inställd på en macka eller två. Så det kanske blir en pizza till mig och mackor till Johan då..?! (HAHAHA)

Hur eller hur så är det en härlig dag och jag har gosat lite med Lola med. Stackars, hon har lätt blivit lite bortglömd de senaste dagarna när man inte varit så pigg. Jag vet att jag ser lite konstig ut, men jag ler i alla fall, och nej - de röda märkena på mitt "bröst" är inte från Lola. ;)



Sötnöt!
Men alltså allvarligt, min NÄSA e större än henne. (HAHAHAHAHAHAHAHA)

Hörs sen.



Kommentarer
Postat av: ida

haha man ska ju ABSOLUT INTE äta något flottigt när man precis vart magsjuk. Då kan de komma tillbaka, vet du inte de?

och PIZZA de allra flottigaste , nja du emma, vänta du bara tills du sitter där igen, på toa och skiten ränner ner!;)

2009-04-09 @ 20:58:18

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: