Annons.

Jag skrev inget mer här igår, för vi hade fullt upp med annat. Vi lagade mat när Johan kom hem, sedan gick jag runt och plockade lite, Johan diskade, sedan satte jag mig och klottrade ihop en annons på våra möbler till Blocket. Så nu ligger allt vi ska sälja ute där..hoppas det går vägen. Vi har fått ett mail på datorbordet i alla fall, hon vill komma och titta ikväll. Så, hoppas hon köper det då.

Här finns annonsen;

http://www.blocket.se/vi/21423428.htm?ca=11_s&last=1

Nu sitter jag mest och väntar på att tiden ska gå, att Johan ska komma hem och att det ska bli onsdag. Just för att jag vill ha mitt paket från Ellos som ska komma imorgon, dock ska jag ju även på en intervju inne i stan och det känns ju såklart väldigt pirrigt...

Nu tänkte jag gå och ta mig en macka eller två. Vi hörs. KÖP MÖBLER NU ALLIHOPA! (HAHA)

Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: