A good day.

Idag har varit en bra dag, förutom att tiden gick på tok för snabbt där efter studievägledaren och fram till att Johan kom hem. Fast, det är på ett sätt ganska skönt eftersom jag brukar ha ganska tråkigt när Johan inte är hemma. (HAHA) Jag plockade mest iordning det värsta och skjuter upp "storstädningen"/rensningen till imorgon..

Jag ska även meddela att jag har hittat avskärmningsväggar till superbra pris på Eniro. Det är skärmväggen AGEN från IKEA i vitt som jag hittat..de kostar 599 kr styck på IKEA och killen som säljer till mig har två stycken som han från början ville ha 250 kr styck eller 400 kr för båda för, men jag försökte pruta ner till 300 kr för båda och då gick han halva vägen och sa 350! TOPPEN..vilket kap! För båda alltså..350 kr - sa jag att dom kostar nästan det dubbla styck nya? Jag trodde aldrig han skulle gå ner i pris eftersom 400 kr i sig var riktigt bra redan. Men annonsen hade legat ute väldigt länge så jag tänkte att han ville bli av med dom. Det brukar vara en bra taktik - tips till er andra! (HAHA) Däremot kanske de inte ens hade funnits kvar, men man kan ju alltid skriva och fråga. Dessutom kan jag som är lite händig fixa till väggarna lite snyggare om jag känner för det, om det ser konstigt ut med vita väggar till allt svart så kan man ju alltid måla dom eller dekorera dom med något tyg. Jag har många tankar!

Så nu kan mina inredningsplaner sätta fart och bli verklighet på riktigt, i alla fall en del av dom. Det där med att byta ut möblerna ligger väl fortfarande på hyllan en stund till men jag har lite planer och tankar i huvudet som nog kommer bli jätte bra nu med dessa väggar..Vi ska åka och hämta dom i Danderyd imorgon direkt efter att Johan slutat jobbet klockan 15. Det kommer nog bli riktigt fint tror jag..you will see! ;) Nu har jag bara ett problem, och det är att om jag ska möblera om så som jag vill, så kommer inte sängborden få plats på sängen. Den blir alldeles för lång då..så antingen får jag ta bort dom och få en arg Johan eller så får jag klura ut en annan bra lösning. Hm........


Wish me luck! Godnatt på er mina vänner..


Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: